LOK

Tampere, Kauppi Sports Center 1

Ilves FS vahvempi Tampereella

21.10.2023 Ilves FS-EBK 5-2

Lauantaina Tampereella pelattiin jälleen Naisten Futsal-Liigaa, kun vastaan asettui Ilves FS, yksi tämän kauden ennakoiduista kärkikamppailuehdokkaista.

Peli lähti käyntiin vauhdikkaasti ja ensimmäinen EBK:n maali nähtiin jo ajassa 4:31 kun Mathilda Carpelan pääsi Julia Säpin syötöstä vasemmasta laidasta tulittamaan kärkkärillään. Ilves vastasi tähän maaliin vain reilu minuuttia myöhemmin kun Julia Jokiranta iski tilanteen 1-1. Ensimmäisen puoliajan aikana nähtiin vielä kaksi Ilveksen maalia, joista vastasi Jasmin Ylikraka (11:21) ja Jonna Uusipaasto (15:16). Puoliajalle mentiin tappio lukemissa 3-1.

Kuvat: Riikka Mälkki

Toisella puoliajalla nähtiin maali jo ensimmäisellä minuutilla kun Jonna Uusipaasto pääsee takatolpalta laittamaan pallon verkkoon toistamiseen ajassa 20:40. EBK ei tästä lannistunut, vaan pystyi paremmin ensimmäiseen puoliaikaan verrattuna puolustamaan ja myös luomaan tilanteita Ilveksen päädyssä. Mathilda Carpelan onnistui toistamiseen pääsemään vasemmasta laidasta vastustajan ohi Hanna Harjun syötöstä ja kavensi tilannetta 4-2 ajassa 33:21. Alle minuuttia myöhemmin Matilda Herranen kuitenkin onnistui kasvattamaan Ilveksen maalieroa ja loppulukemiksi jäi 5-2 tappio EBK:lle.

Ottelun parhaaksi pelaajaksi palkittiin Miia Koppanen ja loiksi valittiin Madeleine Carpelan.

Seuraava ottelu pelataan kahden viikon kuluttua 4.11. klo 15 kotikentällä Opinmäessä Jyväskylän Kampyksen Dynamoa vastaan. Tervetuloa paikalle kannustamaan!

Joukkueen ajankohtaiset ottelut

Ei otteluita