EBK hakee valmennuspäälliköä 4v4/5v5 ikäluokkiin
Julkaistu: 24.01.2022 14.28

EBK hakee valmennuspäälliköä 4v4/5v5 ikäluokkiin

Espoon vanhin toiminnassa oleva jalkapalloseura EBK hakee henkilöä seuran junioritoimintaa kehittämään.

Haemme valmennuspäällikköä vastaamaan 4v4/5v5 ikäluokkien joukkueittemme toiminnan ohjaamisesta ja kehittämisestä. Valmennuspäällikkö vastaa myös yhdessä vanhempien ikäluokkien valmennuspäälliköiden kanssa seuran taitoharjoittelusta. Valmennuspäälliköt osallistuvat myös joukkuevalmennukseen vuosittain sovittavassa laajuudessa.

Valmennuspäällikön roolissa menestyminen edellyttää vankkaa jalkapallon lajiosaamista, valmennuskokemusta, halua ja kykyä ohjata 6-9 vuotiaita lapsia, oma-aloitteisuutta sekä hyviä ihmissuhdetaitoja.

Haemme tehtävään kokopäiväistä työntekijää. Työsuhde on vakinainen.

Tarjoamme:
- kehittyvän toimintaympäristön
- erinomaiset olosuhteet
- hyvät kouluttautumismahdollisuudet

Miten tästä eteenpäin?

Mikäli tehtävät kiinnostavat, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi 31.1.2022 mennessä toiminnanjohtaja Juha Saarelle sähköpostilla (toiminnanjohtaja@ebk.fi). Laita viestin otsikkokenttään merkintä ”valmennuspäällikkö 5v5”.