Tässä joukkueemme esittely, ole hyvä!
Julkaistu: 01.11.2021 15.17

Tässä joukkueemme esittely, ole hyvä!

Olemme vuonna 2010 syntyneiden poikien futisjoukkue. Nuoret futaajamme harjoittelevat tasoryhmästä riippuen 2-3 kertaa viikossa ammattitaitoisten valmentajiemme johdolla. Lisäksi pelaajille on tarjolla seuran järjestämänä taitotreenit ja maalivahtiharjoitukset sekä fysiikkavalmennusta.

Kolmella eri peliryhmällämme – kilpataso, haastetaso ja harrastetaso – osallistumme sarjoihin ja turnauksiin sekä lähempänä että vähän kauempanakin. Joukkueessa on tilaa niin uteliaille vasta-alkajille kuin kokeneemmille pelaajille.

Meillä voi kokeilla kuukauden ajan ilmaiseksi ja katsoa, miltä futis joukkueessamme tuntuu.

Instagram -tilillämme löytyy myös runsaasti kuvia harjoituksista ja peleistä: ebkbu12

Jos kiinnostuit ja haluat lisätietoa, olethan yhteydessä joukkueenjohtajaan: 044 2902013 tai ebkp10jojo@gmail.com