Kauden avaus kotikentällä Perjantaina 21.4 Klo 20:00
Julkaistu: 19.04.2023 16.37

Kauden avaus kotikentällä Perjantaina 21.4 Klo 20:00

Perjantai lähestyy kovaa vauhtia!

Kevään 2023 kaunein iltapäivä ja Espoon vanhin jalkapalloseura ovat yhdistäneet voimansa ja kuulusta Kirstinmäkeläisestä vieraanvaraisuudesta pääsee Keski-Espoossa nauttimaan NuPS.

Ottelutapahtumassa kaikki suuren jalkapallo-ottelun puitteet ja mikrofonin ääressä tuttuun tapaan kuuluttamassa tarkasti artikuloiva ja syvän samettiääninen Sakari 'Sakke' Lönn.

Ottelun avausmaalintekijän veikkauksessa perjantaina myös kauden avausmaali ja huikeat erikoispalkinnot!

Tärkeimmän teet kuitenkin sinä; ja ihan vain katsomoon saapumalla!

Nyt avajaishulinaan voisikin haastaa kaikki junnujoukkueet; kerää kannustusjoukko omista joukkuekavereistasi, laittakaa seuraväriä päälle ja saapukaa kannustamaan. Ottakaa videota ja tägätkää siihen #ebkedustusjoukkue niin saadaan someen sitten kannustuskimara. Sana siis kiertämään!

Nyt siis kaikki perjantaina kentän laidalla kello 20:00, tästä et halua jäädä paitsi!