EBK/FS kausiennakko 24-25
EBK Futsal MiehetJulkaistu: 11.10.2024 21.15

EBK/FS kausiennakko 24-25

Miesten Futsal Ykkönen potkaistaan käyntiin EBK:n osalta lauantaina 13:00 Tampereella.

Viime kauden pettymyksen jälkeen joukkueen sisällä on kovasti tehty töitä sen jälkeen, kun joukkueelle tarjottiin kabinetin kautta paikkaa Ykkösestä täksi kaudeksi.

EBK/FS värväsi täksi kaudeksi uuden valmentajan Mohamed ”Muhis” Elassal:n luomaan kilpailevaa projektia Miesten Ykköseen. Muhiksen apuna toimii jo erittäin pitkään ollut Jykä Kauria, sekä maalivahtivalmentaja Aimo Leppinen. Joukkueen taustoissa jojo roolissa jatkaa Marjo Reus-Kauria ja uudeksi huoltajaksi on värvätty Mika Halinen.

Joukkueen pelaajarunko on onnistuttu pitämään kasassa, jonka ympärille on värvätty uusia mielenkiintoisia vahvistuksia. Dhiaa Al-Shemari, Andres Salgado Ismodes, Jonas Zaknoun, Ibrahim Mustafa, Abdelkadir Haddouti, Muhamed Abdulle, Ermir Suka, Henrik Pullinen ja Leo Rautiainen ovat allekirjoittaneet sopimuksen viime kauden pelaajista.

Joukkuetta vahvistaa tähän mennessä julkistetuista pelaajista Tuomas Halinen sekä Martin Kaur. Useampi uusi vahvistus on myös allekirjoittanut sopimuksen, mutta niistä myöhemmin somen puolella!

Miesten Ykkönen tarjoaa myös tällä kaudella ennakkoon erittäin mielenkiintoisia pelejä. AU tippui Futsal Liigasta täksi kaudeksi Ykköseen, kun taas Kurenpojat, sekä Pato nousivat Kakkosen karsintojen kautta täksi kaudeksi Ykköseen. Otteluohjelmassa on tällä kaudella vain yksi tuplapeli vieraspeliviikonloppu, jossa reissataan kohtaamaan Raahen AS Moon ja Kokkolan TP Kaarle.

Tampereen Ilves tarjoaa heti kauden avauksessa kovan haasteen, sillä joukkueen kurinalaisuus on keltapaidoilla yksi heidän vahvimpia ominaisuuksia.

Ensimmäisessä kotipelissä 19.10 kohdataan sarjanousija FC Kurenpojat, joka matkaa pitkän matkan Pudasjärveltä asti isoille kylille!

Seuraa joukkueen matkaa Instagramin puolella @ebkfs , sekä Facebookissa EBK FS nimellä!

Nähdään pian Opinmäessä