Turnaus lähestyy!
E10 Pojat (P14)Julkaistu: 24.09.2024 12.55

Turnaus lähestyy!

Joukkueiden ja tukijoukkojen lisäksi toivotamme myös muut seuraamaan 2014 syntyneiden pelejä neljällä eri tasolla.
Buffetista löytyy huikopalaa pienempään ja suurempaan nälkään - tuotot myynneistä käytetään lyhentämättöminä joukkueen turnauskuluihin.
Tänäkin vuonna turnauksessa myös onnenpyörä, josta jokaisella lipukkeella voittaa jotakin!
Maksutapana MobilePay, kortti sekä käteinen

Otteluohjelman löydätte osoitteesta:

Aamupäivällä pelivuorossa on sekä Kilpa- että Haaste joukkueet: 9:00- 13:55

Iltapäivällä Elite sekä Harrastejoukkueet: 14:00- 18:55

Saavuttehan ajoissa paikalle ja ilmoittaudutte turnaustoimistoon viimeistään 30min ennen ensimmäisen pelinne alkua!

Lämmittelyalue sijaitsee TN2 toisessa päädyssä, myös juoksurataa kentän vieressä voi käyttää sen ollessa vapaana. Kenttien välinen alue on tarkoitettu vaihtoalueeksi ja seuraavana pelaavan joukkueen odotusalueeksi.
Vaihtoalueelle joukkueiden tulee siirtyä 5min ennen oman pelin alkamista.

Otteluissa noudatetaan Suomen Palloliiton Kaikki Pelaa- sääntöjä. Muistakaa kunnioittava käytös myös pelinohjaajia kohtaan.

Toivotamme kaikki joukkueet tukijoukkoineen tervetulleiksi
nauttimaan mahtavasta päivästä kanssamme!

Tsemppiä peleihin toivottelee EBK P14 puolesta joukkueenjohtajat,
Susanna, Tanya ja Maarika