Pelaajasopimus #24 Arber Istrefi
MiehetJulkaistu: 04.05.2024 16.43

Pelaajasopimus #24 Arber Istrefi

Arber Istrefi joukkueessa kaudella 2024. Nyt derbyn alla on oiva tilaisuus paljastaa julkinen salaisuus, sillä polvivammasta toipuvalle Arberille on haluttu antaa täysi rauha toipumiseen, eikä hätiköidä tai asettaa paineita asian suhteen.

Viime kauden alussa pahasti jalkansa loukanneen miehen kontoutus on tullut päätökseen, ja Arber on päässyt osallistumaan täysipainoisesti harjoituksiin. Joukkueen tahtipuikkoa mennyillä kausilla heiluttanut Keski-Espoon ruhtinas on tänään mukana kokoonpanossa, ja nähdään kenties kentällä ensi kertaa yli vuoteen.

Jokainen ymmärtää miten valtavan lisän Arber tuo hyökkäykseen, sillä tehopakkaus on koko Suomen mittakaavassa kovan luokan tekijä, ja taitaa niin maalinteon kuin syöttämisenkin. Valtakunnan parhaita pallon kanssa kääntyjiä, ja treenejä seuranneena voin sanoa että ilmava liike ei ole kadonnut, ja maaginen tatsi on tallella.

Noh, tämä mies ei yleisölle sen enempiä esittelyitä kaipaa, mikä ilo onkaan energiapakkaus taas kentällä nähdä. Suuri päivä siis edessä!

TERVETULOA TAKAISIN KENTILLE ARBER! 💙