Otteluraportti: Selkeä voitto Pallo-Iiroja vastaan
NaisetJulkaistu: 16.08.2024 09.32

Otteluraportti: Selkeä voitto Pallo-Iiroja vastaan

EBK voitti Pallo-Iirot viime viikonloppuna 5-0. Pelistä ansaitut tärkeät pisteet merkitsevät, että EBK on edelleen vahvasti mukana taistelusta ylemmän loppusarjan paikasta.

Viime lauantaina nähtiin espoolaisilta vihdoin maaleja, kun EBK kohtasi Pallo-Iirot Raumalta. Ottelu eteni selvästi kotijoukkueen hallinnassa, eikä tällä kertaa paremmasta joukkueesta jäänyt epäselvyyttä. Vastustajajoukkuetta koetteli ottelun aikana pari loukkaantumista, mikä vaikeutti Pallo-Iirojen peliä entisestään.

EBK:n maalintekijöinä olivat Mari Kalliovaara, Jade Sinisalo, Isatou Ndow ja kahdesti osunut Irene Virtanen. Parhaana pelaajana kotijoukkueelta palkittiin kapteeni Matilda Sandbacka.

Ottelun kokoonpanoihin pääset tutustumaan alla olevasta linkistä:

Seuraava ottelu pelataan lauantaina Myyrmäessä, kun EBK kohtaa naapurijoukkue VJS:n!