Otteluennakko: EBK-KTP
NaisetJulkaistu: 30.08.2024 15.44

Otteluennakko: EBK-KTP

Huomenna la 31.8. pelataan runkosarjan viimeinen ottelu kotona FC KTP:ta vastaan. Peli alkaa Keski-Espoon urheilupuistossa klo 15.00.

Edellisen viikon ottelu HJK Akatemiaa vastaan päättyi pettymykseen, kun tappion myötä EBK:n viimeisetkin mahdollisuudet nousta yläloppusarjaan hupenivat. Muutkin loppusarjojen paikat ovat jo varmistuneet ennen runkosarjan päätöskierrosta.

FC KTP on pelannut hyvää kautta, jonka ansiosta se seuraa edelleen tiukasti sarjakärkeä. Koska HJK Akatemia ei voi sarjassa nousta, on Naisten Ykkösen nousijajoukkue todennäköisesti kauden päätteeksi sarjakakkonen. Kotkalaisilla on käynnissä kuuden pelin voittoputki. Edellinen ottelu EBK:n ja KTP:n välillä päättyi 2-2 tasapeliin, joten huomenna nähdään katkeaako kotkalaisten voittoputki.

Espoolaisleirissä ollaan viikon aikana käsitelty edellisviikon pettymys ja siirretty katseet eteenpäin. EBK:n keskikenttä Sanni Sorsa kommentoi tulevaa ottelua seuraavasti:

"Fiilikset huomisesta pelistä on hyvät, joukkueella on hyvä treeniviikko takana ja toivottavasti huomenna onnistuttaisiin varsinkin viimeistelemisessä. Jokainen varmasti haluaa sen kolme pistettä viimeisestä runkosarjan pelistä, minkä eteen on pelattava loppuun asti täysillä."

"KTP on vahva joukkue, joka tykkää olla pallonhallintajoukkue samalla tavalla kuin me, joten kolmen pisteen eteen on tehtävä paljon töitä."

Tervetuloa Keski-Espooseen!