Otteluennakko: HJK Akatemia - EBK
NaisetJulkaistu: 23.08.2024 12.21

Otteluennakko: HJK Akatemia - EBK

Töölössä tänään tiedossa huippujännittävä ottelu! EBK kohtaa sarjakärki HJK Akatemian.

EBK on Naisten Ykkösessä ison haasteen edessä: sen on kaadettava joko sarjakärki HJK Akatemia tai seuraavan ottelun vastustaja KTP, jotta unelma yläloppusarjasta eläisi. TPS on yläloppusarjan viimeisessä paikassa kiinni pisteellä. Jotta EBK voisi mennä ohi, on turkulaisten kärsittävä pistemenetys joko VJS:aa tai Ilvestä vastaan. Jos turkulaiset voittavat peleistä jomman kumman, on EBK:n todennäköisesti pakko voittaa molemmat jäljellä olevat ottelunsa.

Sarjakärki HJK Akatemia on ollut erittäin vahva. Se johtaa sarjaa 40 pisteellä. EBK:n wingback Enni Saarni tietää, kuinka isoa onnistumista joukkueelta tarvitaan.

”Klubilla on hyviä yksilöitä ja vahvoja hyökkääjiä, jotka viimeistelevät hyvin paikoista. He myöskin prässäävät korkealta, mikä tuottaa meille taas erilaisia tiloja päästä hyökkäämään. Näissä meidän pitää olla erityisen tarkkana. Omalla kenttäpuoliskollaan he ovat antaneet enemmän tilaa, ja tästä esimerkkinä viime kohtaamisessa Sinin tekemä upea maali”, Saarni kuvailee.

”Tärkeät pisteet pelissä, joten tottakai lähdetään voittamaan! Uskon, että jos pelaamme omaa peliämme pisteet matkaavat tänään Espooseen”

Peli alkaa klo 19.00 Töölössä Bolt Arenalla. Tervetuloa