Otteluraportti: Maaliton tasapeli Ilvestä vastaan
NaisetJulkaistu: 24.07.2024 17.41

Otteluraportti: Maaliton tasapeli Ilvestä vastaan

Lauantaina pelattu Naisten Ykkösen ottelu EBK-Ilves/2 päättyi 0-0 tasapeliin.

Ensimmäisellä puoliajalla nähtiin EBK:lla useampi hyvä maalipaikka. Parhaimmat niistä aukesivat ensin hyökkääjä Taru Kalliovaaralle, jonka yrityksen pelasti onnekkaasti Ilves-puolustus. Toinen läpiajo mahdollisuus aukesi pirteästi laidalla pelanneelle Ella Pitkäselle. Pallo ei kuitenkaan tuntunut millään löytävän maaliin.

Toisella puoliajalla jatkettiin tasaisesti. EBK:n alakerta puolusti kliinisesti ja katkoi tamperelaisten hyökkäyksiä tasaisella varmuudella. Toisen jakson hyökkäyspeli tuotti muutaman keskityksen ja laukausyrityksen, mutta ensimmäisen puoliajalla nähdyn kaltaisia huippupalkkoja ei espoolaisille auennut.

Pelin parhaina palkittiin kotijoukkueen puolustuksen Matilda Sandbacka ja vastustajalta tärkeät torjunnat joukkueelleen ottanut Viivi Mäki-Kamppi.

Tulospalvelun kokoonpanoihin alla olevasta linkistä: