SEURAMME TOIMINTA-AJATUS

”Meidän EBK: Vastuullinen, tavoitteellinen – peli-iloa ja eväitä elämään”

Vastuullinen – Jokaisella seuran pelaajalla on tasavertainen mahdollisuus liikuntaan ja urheiluun. Kannamme vastuun pelaajien kasvatuksesta, haluamme edistää terveyden, turvallisuuden ja hyvinvoinnin edistämistä ja arvostamme rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta.

Tavoitteellinen – Seuran tavoitteena on olla kilpailullinen ja tavoitteellinen seura, joka tarjoaa jokaiselle pelaajalle mahdollisuuden oman tason mukaiseen harrastamiseen.

Peli-iloa ja eväitä elämään – Jokaisella pelaajalla on oikeus pelata jalkapalloa ja/tai futsalia ilon kautta, rakkaudesta lajiin. Seurana haluamme tarjota jokaiselle pelaajalle hyvät eväät elämään sekä mahdollisuuden jalkapallon ja/tai futsalin kautta kehittää sosiaalisia taitoja ja henkilökohtaisia valmiuksia tulevaa varten. Seurana olemme suvaitsevaisia ja jokainen pelaaja saa olla oma itsensä niin kentällä, kuin sen ulkopuolella.

VISIO

EBK on Keski-Espoon alueella merkittävin liikuttaja, joka tarjoaa kaikille jäsenilleen laadukasta valmennusta, sopivan tasoista ja tavoitteellista toimintaa, sekä kasvattaa pelaajia liiton sarjoissa jalkapalloa ja futsalia pelaaviin edustusjoukkueisiinsa tai vielä pidemmälle.

ARVOT

EBK tunnetaan vastuullisena, tavoitteellisena, positiivisena, aloitteellisena ja luotettavana toimijana.