Mukaan joukkuetoimintaan / Joining the teams

Jos haluat mukaan aikuisten joukkuetoimintaan, ota yhteyttä haluamasi joukkueen joukkueenjohtajaan, jonka yhteystiedot löydät ebk.fi -sivustolta joukkueen omilta verkkosivuilta./ If you want to participate in adult team activities, contact the team manager of the team you want to join, whose contact information you can find on the ebk.fi website on the team's own webpages.

Uusi pelaaja sopii joukkueenjohtajan kanssa, koska voi tulla tutustumaan joukkueen toimintaan. Kun aika on sovittu, voi pelaaja tulla mukaan harjoituksiin kokeilemaan. Tutustumisjakson ajan uusi pelaaja osallistuu toimintaan omalla vastuullaan, joka tarkoittaa sitä, että pelaaja ei ole vakuutettu seuran tai joukkueen toimesta./ The new player should contact the team leader and agree, when he/she can come to practice and get to know the team's activities. When the time has been agreed, the player can join the practice and try it out. During the familiarization period, the new player participates in the activity at his own risk, which means that the player is not insured by the club or team.

Kun pelaaja päättää liittyä joukkueeseen, hän sopii siitä joukkueenjohtajan kanssa ja hänet lisätään joukkueen jäseneksi. Joukkueen jäseniltä veloitetaan EBK:n jäsenmaksu 70 € sekä seuran toimintamaksu, joka vaihtelee lajista riippuen 100 €-120 €:n välillä. Seuran jäsen- ja toimintamaksut tulevat maksettavaksi vuosittain. Seuramaksujen lisäksi jokaisella joukkueella on oma toimintamaksunsa, jonka suuruudesta ja veloitusvälistä saat lisätietoa joukkueesi joukkueenjohtajalta. / When a player decides to join a team, he agrees with the team leader and is added as a member of the team. Team members are charged the EBK membership fee of €70 and the club's operational fee, which varies for adults between €100 and €120 depending on the sport. The club's membership and operational fees will be paid annually. In addition to club fees, each team has its own team fee, the size and billing interval of which you can get more information from your team's team manager.

Seura- ja joukkuemaksujen lisäksi joukkuetoimintaan osallistuville tulee lisäkuluja peli- ja harjoitusvarusteiden hankinnasta sekä Palloliiton pelilisenssistä ja vakuutuksesta, jotka pelaajat hankkivat seuran ja joukkueen ohjeistuksen mukaisesti./ In addition to club and team fees, those participating in team activities will incur additional costs for the purchase of game and training equipment, as well as the Football Association's game license and insurance, which the players acquire in accordance with the club and team instructions.

Ilmoittaudu täältä mukaan aikuisjoukkueen! / Register here!