TUTUSTU EBK:N POIKAJOUKKUEISIIN!

Poikajoukkueita EBK:sta löytyy jokaisessa ikäluokassa. Seura haluaa tarjota jokaiselle pelaajalle oman tasoista harrastamista joko kilpa- tai harrastetasolla. Seura tukee jokaisen pelaajan yksilöllistä kehittymistä jalkapalloilijana, tarjoamalla taito- ja fysiikkaharjoituksia. Seuralla on erinomaiset harjoitteluolot, jotka takaavat ympärivuotisen jalkapallon ja futsalin harrastamisen. Seuran jokaiselle ikäryhmälle on suunniteltu oma pelaajapolku ja toiminnallaan seura haluaa tarjota elinikäisen liikuntamuodon. Panostamme laadukkaaseen valmennukseen, jota on tarjolla kaikille seuran joukkueille. Panostamme seuraorganisaatioon, jossa tiivistä yhteistyötä tekevät monet ikäluokat ja joukkueet.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä joko seuran valmentajiin tai suoraan joukkueiden yhteyshenkilöihin! Joukkueiden omilta sivuilta löytyy yhteistiedot.

Jos sinulla ei ole kysyttävää, käy täyttämässä ilmoittautumislomake "Tietoa seuraan liittymisestä"- välilehdellä olevasta linkistä.

Tervetuloa luomaan yhteistä jalkapallomatkaa EBK:hon!

EBK A- Joukkue pelaa Palloliiton kakkosta. Joukkue harjoittelee kolme kertaa viikossa.

EBK B, Joukkue harjoittelee kolme kertaa viikossa. Kaudella 2022 joukkue pelaa B-junioreiden kolmosta. Joukkue tarjoaa pelaajapolkua edustusjoukkueisiimme, jotka pelaavat 2022 kaudella 3. divarissa ja reservijoukkue 4. divarissa.

EBK P07, Pelaa kilpa- ja haastetasolla futista ja futsalia. Joukkue harjoittelee 2 kertaa viikossa omissa peliryhmissä ja 2 kertaa koko joukkueena. Viikossa on siis tapahtumia 4–5. Jalkapallon lisäksi, fysiikkaharjoitukset ovat kerran viikossa ja futsalia talvisin. Näiden lisäksi joukkue on ottanut tavaksi pelata street-futista aina välillä. Sininen peliryhmä pelaa kolmosessa ja valkoinen vitosessa. Molemmat ryhmät tavoittelevat nousua ensi syksyksi!

EBK P08, Joukkue pelaa jalkapalloa ja futsalia. Joukkue osallistuu kilpa-, haaste- ja harrastetason peleihin ja turnauksiin. Joukkue osallistuu piirisarjaan, talvisarjaan ja useisiin turnauksiin. Talvikaudella joukkue pelaa myös futsalia. Pelikentillä näkyy nimillä EBK sininen ja EBK valkoinen.

EBK P09 Sininen, Kilpasarja joukkue, jonka valtti on yhteishenki. Treenejä on useamman kerran viikossa ja lisäksi on fysiikkatreenit, joka kehittää voima- ja nopeustaitoja. Sininen-peliryhmä osallistuu kutsu-/kilpasarjan tason peleihin ja turnauksiin. Lisäksi ryhmä osallistuu Piirisarjaan keväisin ja syksyihin.

EBK P09 Sinivalkoinen, Joukkue osallistuu haastetason peleihin ja turnauksiin. Harjoituksia joukkueella on kaksi kertaa viikossa.

EBK P10, Joukkueessa peliryhmiä on kolme: Vihreät; harrastesarja, Valkoinen; haastesarja ja Sininen; kilpasarja. Toiminnassa tärkeänä pidämme liikunnan iloa, yhdessä tekemistä ja tietenkin taitojen kehittymistä laadukkaan valmennuksen avulla. Joukkueet harjoittelee 3 kertaa viikossa. Lisäksi pelaajilla on mahdollisuus kehittää taitojaan seuran järjestämissä erillisissä harjoituksissa.

EBK P11, Joukkueessa on neljä eri peliryhmää sarjoissa eliitti, kilpa, haaste ja harraste.

P11 EBK sininen on eliittitason sarjoja ja turnauksia pelaava tavoitteellinen ja kilpailullinen, joka harjoittelee ja pelaa 3–4 kertaa viikossa.

P11 EBK Valkoinen on Kilpa- ja Eliittitason pelejä pelaava EBK P11 A:n toinen peliryhmä. Tämän peliryhmän pelaajat pelaavat myös EBK Sinisten otteluita. joukkue pelaa ja harjoittelee 3–4 kertaa viikossa.

Harjoitusryhmän B peliryhmät ovat EBK Vihreä (Haastesarja) ja EBK Keltainen (Harrastesarja). Joukkue harjoittelee ja osallistuu yleensä samoihin tapahtumiin, välillä eri tasoille ja toisinaan samalla tasolle. Joukkueiden välillä pelaajavirta on molempiin suuntiin.

P11 EBK Vihreä on haastetason sarjoja ja turnauksia pelaava tavoitteellinen ja kilpailullinen ryhmä, jossa on noin 15 poikaa. Suurin osa tämän peliryhmän pojista on pelannut jalkapalloa jo vähintään muutaman vuoden ja joukkue pelaa ja harjoittelee ja pelaa 3–4 kertaa viikossa.

P11 EBK Oranssi on matalan kynnyksen peliryhmä, johon voi kuka tahansa vuonna 2011 syntynyt liittyä. Joukkueen harrastetaso tarkoittaa, että jalkapalloa pelataan enemmän ilon kuin tuloshakuisuuden kautta.

EBK P12, Joukkue on jaettu tasojen mukaan neljään eri Peliryhmään Elite, kilpa, haaste ja harraste. Peliryhmät harjoittelevat kahdesta kolmeen kertaa viikossa.

EBK P13, Joukkue on jaettu neljään peliryhmään sininen, valkoinen, oranssi ja vihreä Joukkueessa treenataan uusia taitoja kaksi tai kolme kertaa viikossa.

EBK P14, Joukkue perustettiin lokakuussa 2019. Treenimme ovat vauhdikkaita ja täynnä liikkumisen riemua ja jokainen uusi pelaaja otetaan ilolla vastaan joukkueeseen!

EBK P15, Joukkue on perustettu lokakuussa 2020. Joukkue on aloittanut jalkapallon saloihin, tutustumalla pelikavereihin ja hyvän meiningin luomisella.

EBK P16, Joukkue on vastikään perustettu. Joukkue on aloittanut jalkapallon saloihin, tutustumalla pelikavereihin ja hyvän meiningin luomisella.