Jalkapallo aikuisjoukkueet. Seura haluaa tarjota jokaiselle pelaajalle oman tasoista harrastamista joko kilpa- tai harrastetasolla. Seura tukee jokaisen pelaajan yksilöllistä kehittymistä jalkapalloilijana. Seuralla on erinomaiset harjoitteluolot, jotka takaavat ympärivuotisen jalkapallon ja futsalin harrastamisen. Panostamme laadukkaaseen valmennukseen, jota on tarjolla kaikille seuran joukkueille. Panostamme seuraorganisaatioon, jossa tiivistä yhteistyötä tekevät monet ikäluokat ja joukkueet.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä joko seuran valmentajiin tai suoraan joukkueiden yhteyshenkilöihin! Joukkueiden omilta sivuilta löytyy yhteistiedot. Jos sinulla ei ole kysyttävää, käy täyttämässä ilmoittautumislomake "Tietoa seuraan liittymisestä"- välilehdellä olevasta linkistä.

Tervetuloa luomaan yhteistä jalkapallomatkaa EBK:hon!

EBK Miehet Edustus, Pelaa Miesten Kolmosta. Edustuksen tavoite on olla sarjassa sijoilla 1–3 ja lähteä syksyllä ylempään loppusarjaan taistelemaan sijoituksista. Joukkueen taso on kova eikä yhteenkään peliin lähdetä nöyristelemään.

EBK Miehet reservi, Pelaa Miesten Nelosta. Tavoitteeksi on asetettu sarjassa säilyminen; laadukas reservi nelosessa on edustuksen kannalta elintärkeä. Pelaajapolku edustuksen ja reservin välillä halutaan pitää, jotta parhaille nuorille voidaan mahdollistaa mukaan tulo edustuksen rinkiin. Toisaalta myös edustuksen vahva rinki mahdollistaa ristiin peluutuksen, ja lisäksi puutteellista pelituntumaa voidaan reservin riveistä hakea.

EBK Ikämiehet, Pelaa +35, +45 7v7, +50 ja +55 sarjoissa. Joukkue harjoittelee yhdessä noin 1–2 kertaa viikossa.

EBK Naiset Edustus, Pelaa Naisten Ykköstä. Joukkueen harjoittelee 3–4 kertaa viikossa. Joukkueen tavoitteena on pitää paikka Ykkösessä tällä kaudella. Tavoitteena on Liigapaikka tulevina vuosina. Joukkue tekee tiivistä yhteistyötä PK-35 Vantaan kanssa. Yhteistyösopimus on tehty kausille 2020–2022.

EBK Naiset reservi, Joukkue pelaa Naisten Kolmosta. Joukkue harjoittelee kaksi kertaa viikossa. Joukkue koostuu pääasiassa TB2 pelaajista, jotka pelaavat myös T18 Ykkössarjaa.

Futsal aikuisjoukkueet:

EBK:n futsal aikuisjoukkueet ovat tavoitteellisia joukkueita. Tällä hetkellä aikuisjoukkueita on Naisten Liigassa, Miesten Ykkösessä, Miesten Kakkosessa ja Miesten Nelosessa. Futsaltoimintaa on lähdetty edistämään ja kehittämään seurassa. Tavoitteena on kasvattaa futsaltietoisuutta sekä luoda futsalista toinen laji jalkapallon lisäksi panostamalla toimintaan seuratasolla. Juniorit pelaavat futsalia omien jalkapallojoukkueiden voimin talvisin. Jumioreilla ei ole vielä erillisiä futsaljoukkueita.

EBK Naiset Futsal, Joukkue pelaa Naisten Liigaa tulevalla kaudella ja tavoitteena on säilyttää saavutettu liigapaikka. Joukkue harjoittelee kaksi kertaa viikossa.

EBK Miehet Futsal Edustus, Joukkue pelaa Miesten Ykköstä, ja tavoitteena on sijoittua sarjassa mahdollisimman korkealle. Joukkue harjoittelee kaksi kertaa viikossa.

EBK Miehet Suvela Futsal, Joukkue pelaa Miesten Kakkosta. Joukkue harjoittelee kerran viikossa.

EBK Miehet 276 Futsal, Joukkue pelaa Miesten Nelosta. Joukkue harjoittelee kerran viikossa.