Seura haluaa tarjota jokaiselle pelaajalle oman tasoista harrastamista joko kilpa- tai harrastetasolla. Seura tukee jokaisen pelaajan yksilöllistä kehittymistä jalkapalloilijana, tarjoamalla taito- ja fysiikkaharjoituksia. Maalivahdeille on myös tarjolla omat taitoharjoitukset. Seuralla on erinomaiset harjoitteluolot, jotka takaavat ympärivuotisen jalkapallon ja futsalin harrastamisen. Seuran jokaiselle ikäryhmälle on suunniteltu oma pelaajapolku ja toiminnallaan seura haluaa tarjota elinikäisen liikuntamuodon. Panostamme laadukkaaseen valmennukseen, jota on tarjolla kaikille seuran joukkueille. Panostamme seuraorganisaatioon, jossa tiivistä yhteistyötä tekevät monet ikäluokat ja joukkueet.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä joko seuran valmentajiin tai suoraan joukkueiden yhteyshenkilöihin! Joukkueiden omilta sivuilta löytyy yhteistiedot. Jos sinulla ei ole kysyttävää, käy täyttämässä ilmoittautumislomake "Tietoa seuraan liittymisestä"- välilehdellä olevasta linkistä.

Tervetuloa luomaan yhteistä jalkapallomatkaa EBK:hon!

EBK TB-SM, Ebk:n B-tyttöjen edustusjoukkue. Joukkueen tavoite on kehittää pelaajia jokaisessa harjoituksessa ja pelissä, unohtamatta hyvää joukkuehenkeä. Joukkue pelaa vuoden 2021 aikana T18 SM -sarjaan. Tavoite on kehittää pelaajia pitkäjänteisellä työllä, minkä mahdollistaa pelaajapolku yhdessä EBK N1 ja PK-35 Vantaa joukkueiden kanssa.

EBK TB2, Joukkue pelaa tällä kaudella sekä T18 Ykköstä ja Naisten Kolmosta. Joukkue harjoittelee kaksi kertaa viikossa.

EBK T07 Akatemia, Joukkue pelaa kilpatasolla, ikäluokkansa korkeimmalla sarjatasolla. Joukkue harjoittelee tavoitteellisesti 4–5 kertaa viikossa.

EBK T08 Akatemia, Joukkue on ikäluokkansa Akatemiajoukkue, Motivoitunut joukkue, joka haluaa kehittyä niin joukkueena kuin yksilöinä. Joukkue harjoittelee 4–5 kertaa viikossa, joista kerran viikossa on aamuharjoitukset.

EBK T08 Valkoinen, Joukkue on energinen haastetason tyttöjoukkue, joka pelaa T08 Kolmosta. Joukkue harjoittelee kolme kertaa viikossa.

EBK T09 Akatemia, Joukkue muodostuu kahdesta peliryhmästä ja tavoitteenamme on jatkossakin kuulua ikäryhmämme kärkijoukkueisiin. Akatemiatoiminta mahdollistaa entistä paremmat mahdollisuudet kehittyä yksilö- kuin joukkuetasolla.

EBK T10, Joukkue pelaa kahdessa eri taso ryhmässä. Sininen peliryhmä pelaa Uudenmaan eteläistä piirisarjaa lohko ykkösessä ja Valkoinen peliryhmä Uudenmaan eteläistä piirisarjaa lohko nelosessa. Sisukkaiden tyttöjen futisjengi treenaa kolme kertaa viikossa hallissa ja ulkona koko ajan kehittyen. Halukkaille on myös tarjolla seuran tarjoamaa taitoharjoittelua.

EBKT11-12 Hullarit, Joukkue muodostuu kolmesta peliryhmästä, Valkoiset, siniset ja keltaiset. Joukkueet pelaavat ikäluokkansa piirisarjassa. Joukkueet harjoittelevat yhdessä 2 kertaa viikossa.

EBK T13-14, Joukkue on perustettu lokakuussa 2019. Joukkue on jaettu kahteen peliryhmään siniset ja valkoiset. Joukkueet harjoittelevat yhdessä kaksi kertaa viikossa.