EBK:n uusi valmennuspäällikkö Sini Onnela
Julkaistu: 01.03.2022 12.00

EBK:n uusi valmennuspäällikkö Sini Onnela

Moikka!

Olen Sini Onnela ja aloitan EBK:ssa 4v4 ja 5v5 -ikäluokkien valmennuspäällikkönä maaliskuun alussa. Koulutukseltani olen lastenhoitaja ja päätyökseni siis tehnyt töitä päiväkodissa, joista viimeiset 10 vuotta esiopetuksessa.

Olen itse aikoinani aloittanut jalkapallon pelaamisen EBK:ssa 11-vuotiaana, josta tie vei Honkaan aina TBSM-joukkueeseen asti. Oma pelaaminen sai kuitenkin jäädä, kun valmentaminen vei mennessään. Olen valmentanut useita eri tyttöikäluokkia pääasiassa EBK:ssa, mutta myös muissa espoolaisseuroissa.

Joitain vuosia sitten valmentaminen vaihtui taas omaan pelaamiseen ja jatkoin naisten kolmosdivarissa sekä nykyään harrastetasolla. Muutaman vuoden tauon jälkeen palaan nyt erittäin innoissani sekä motivoituneena valmennuspuuhiin omassa kasvattajaseurassani.

Nähdään kentillä!