EBK ja K-Supermarket Kunkku ovat solmineet yhteistyösopimuksen!
Esbo BollklubbJulkaistu: 04.07.2023 11.39

EBK ja K-Supermarket Kunkku ovat solmineet yhteistyösopimuksen!

EBK on solminut sponsorointiyhteistyön K-Supermarket Kunkun kanssa! Yhteistyössä K-Supermarket Kunkku hyvittää kannattajien kaupassa tekemistä Plussa-ostoista seuraa. Sponsorointi toimii kannattajien Plussa-ostojen kautta – mitä enemmän seuran kannattajaksi rekisteröineet asioivat K-Supermarket Kunkussa, sitä suuremman sponsorointipotin seura saa. Kerryttääkseen sponsorointipottia henkilön on käytävä rekisteröitymässä kannattajaksi koodin SP0544 avulla osoitteessa https://plussa.fi/k-plussa/kannata-ja-kerryta . Kannattajaksi rekisteröityminen ei mitenkään vähennä henkilön omia Plussa-etuja tai pisteiden sekä Plussa-rahan kerryttämistä. Seuran varainkeruuseen osallistuminen onnistuu siis kätevästi hoitamalla ostokset K-Supermarket Kunkussa!