Haemme vastuuvalmentajia kilparyhmiin 11v11 -ikävaiheeseen
Esbo BollklubbJulkaistu: 23.10.2024 12.55

Haemme vastuuvalmentajia kilparyhmiin 11v11 -ikävaiheeseen

EBK hakee uusia vastuuvalmentajia kilpapuolelle 11v11 -ikävaiheen eri joukkueisiin. Haussa on tällä hetkellä vastuuvalmentaja

• B-poikien joukkueeseen
  • C-poikien joukkueeseen

Vastuuvalmentajalta odotamme yhteistyökykyisyyttä ja positiivista asennetta. Olet oma-aloitteinen ja luotettava koutsi, joka haluaa kehittää pelaajia kohti heidän huipputasoaan. Odotamme sinulta myös pedagogista osaamista lasten ja nuorten kanssa työskentelystä sekä vahvat vuorovaikutustaidot.

EBK:ssa pääset valmentamaan joukkueita hyvässä ja yhteisöllisessä seuraympäristössä, jossa sinulla on myös seuran työntekijöiden tuki. Pääset vetämään harjoituksia hyvissä harjoitteluolosuhteissa, ja tarjoamme sinulle myös koulutusmahdollisuuksia lajin parissa, jotta pääset etenemään omalla valmentajaurallasi kohti huippua!

Lisätiedot ja yhteydenotot

Janne Karhu