EBK kouluttaa järjestyksenvalvojan tehtävistä kiinnostuneita seuran pelitapahtumiin
Esbo BollklubbJulkaistu: 02.01.2024 09.35

EBK etsii järjestyksenvalvontatehtävistä kiinnostuneita henkilöitä vastaamaan valvonnasta seuran pelitapahtumissa. Seura koordinoi järjestyksenvalvontakortin edellyttämän peruskoulutuksen ja vastaa koulutuksen kuluista.

Peruskoulutus koostuu sekä etä- että lähiopetuksesta. Järjestyksenvalvojan peruskoulutuksen suorittanut henkilö voi toimia järjestyksenvalvojana esimerkiksi erilaisissa yleisötilaisuuksissa, kuten urheilutapahtumissa.

Koulutuskieli on suomi, materiaalit ovat saatavilla myös ruotsiksi, ja kurssin kokeen voi suorittaa joko suomeksi tai ruotsiksi. Kurssitodistuksen saadakseen kurssilaisen on osallistuttava kaikille oppitunneille kokonaan, sekä suoritettava hyväksytysti kirjallinen koe. Kurssin suorittamisen jälkeen osallistuja hakee kurssitodistuksella järjestyksenvalvojakorttia poliisilta.

Ilmoittaudu mukaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 19.1.2024, ottamalla yhteyttä Juha Saareen, juha.saari@ebk.fi

Mikäli sinulla on jo järjestyksenvalvojakortti, ja olet kiinnostunut osallistumaan pelitapahtumiin, olethan yhteydessä juha.saari@ebk.fi.