EBK Tukirahasto: Muistathan rekisteröityä EBK:n K-Plussa-kannattajaksi!
Esbo BollklubbJulkaistu: 22.04.2024 12.08

EBK Tukirahasto: Muistathan rekisteröityä EBK:n K-Plussa-kannattajaksi!

Esbo Bollklubbin ja K-Supermarket Kunkun sponsorointiyhteistyön ansiosta voit lahjoittaa esimerkiksi ruokaostosten yhteydessä EBK:n tukirahastoon. Tukirahasto tukee seuran harrastustoiminnassa taloudellista avustusta tarvitsevia EBK-junioreita. Kannattajaksi rekisteröityminen ei vähennä henkilön omia Plussa-etuja tai pisteiden sekä Plussa-rahan kerryttämistä.

Kun kannattajaksi rekisteröitynyt asiakas kerryttää itselleen plussapisteitä K-Supermarket Kunkussa, ostot kerryttävät samalla myös tukirahaston saamia varoja. Kannattajaksi voit rekisteröityä koodilla “SP0544” osoitteessa https://plussa.fi/k-plussa/kannata-ja-kerryta.

Kiitos tuestasi!

PS. Myös muut lahjoitukset tukirahastoon ovat tervetulleita! EBK tukirahaston rahankeräyslupa on RA/2023/1056.

• Voit tukea EBK-junioreita liittymällä kannattaja- tai yhteisöjäseneksi, joiden jäsenmaksut ohjataan seuran tukirahastolle.
  • Yrityksen lahjoittaessa vähintään 200 €:n suorituksen EBK tukirahastolle, on yrityksen logo näkyvissä vuoden 2024 loppuun asti seuran verkkosivuilla.