Esbo Bollklubb ry. (EBK) hakee TOIMINNANJOHTAJAA
Esbo BollklubbJulkaistu: 19.08.2024 11.13

Esbo Bollklubb ry. (EBK) hakee TOIMINNANJOHTAJAA

Vuonna 1940 perustettu Espoon Bollklubb (EBK) on yksi Espoon vanhimmista, ja Suomen suurimmista jalkapallo- ja futsalseuroista.

EBK:n tavoitteena on tarjota kaikille tasapuoliset mahdollisuudet harrastamiseen, jonka vuoksi olemme panostaneet ammattivalmentajiin ja harjoitusolosuhteisiin viime vuosien aikana merkittävästi. Seurassa toimii useita päätoimisia valmentajia ja valmennuspäälliköitä, jotka huolehtivat paikallisen nuorison liikunta- ja kehittymismahdollisuuksista aina edustusjoukkueeseen saakka. Lisäksi seurassa toimii suuri määrä vapaaehtoisia, joiden ansiosta voimme taata eritasoista, laadukasta toimintaa kaikenikäisille liikkujille.

Panostamme vahvasti kilpailullisuuteen ja pyrimme rakentamaan pelaajapolun aloittavista junioreista aina edustusjoukkueeseen saakka. Kilpapolun lisäksi tarjoamme joukkuetoimintaa myös niille pelaajille, joille jalkapallo ja futsal ovat sydäntä lähellä oleva harrastus ja mukavaa yhdessäoloa.

Etsimme nyt toiminnanjohtajaa, vastaamaan seuran operatiivisesta johtamisesta ja toiminnan strategisesta kehittämisestä. Kyseessä on keskeinen rooli, jossa pääset kehittämään seuratoimintaa, vahvistamaan EBK:n asemaa suomalaisessa jalkapallossa ja futsalissa, sekä vaikuttamaan lähes tuhannen urheilijan ja ammattilaisen arkeen palloilun parissa.

Toiminnanjohtajana vastaat seuran strategisen suunnittelun ja kehittämisen johtamisesta, sekä hallinnollisten rutiinien ja päivittäisen toiminnan koordinoinnista. Toimit valmentajien ja valmennuspäälliköiden esihenkilönä ja ohjaat myös organisaation muiden toimihenkilöiden toimintaa. Osallistut niin sisäisen, että ulkoisen viestinnän suunnitteluun ja varmistat, että toimintaa eteenpäin vievä muutos tulee osaksi pelaajien, valmentajien, vanhempien, sekä vapaaehtoistoimijoiden arkea. Pääset roolissasi suunnittelemaan myynti- ja markkinointitoimenpiteitä, sekä rakentamaan seuralle tärkeitä kumppanuuksia. Koska toiminnanjohtajan toimenkuva on hyvin monipuolinen, voit halutessasi vaikuttaa lopulliseen roolikuvaukseen ja vastuualueisiin oman osaamisen ja vahvuuksiesi mukaan.

Tehtävässä menestyminen edellyttää rakkautta lajiin. Lisäksi odotamme strategista osaamista ja kykyä määrätietoiseen ja edistykselliseen toiminnan suunnitteluun. Sinulla tulee olla kokemusta esihenkilö- ja johtotehtävistä, erityisesti muutosjohtamisesta, ja osaamista erilaisista hallinnon tehtävistä ja työkaluista. Olet erinomainen viestijä, ja sinulla on vahvat yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot. Olet sosiaalinen, ymmärrät ihmisten kohtaamisen merkityksellisyyden, eikä esiintyminen on ole sinulle vierasta. Toimit tehokkaasti kiireen ja paineen alla, ja ymmärrät työn toisinaan vaativan joustoa. Kokemus seuratoiminnasta tai joukkueurheilusta on eduksi, mutta arvostamme myös liiketoiminnan tuntemusta.

Toimipisteesi sijaitsee keskeisellä tapahtumapaikalla, pelikenttien ja hallin läheisyydessä. Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan, ja mahdollisuuden suoriteperusteisiin provisioihin. Saat käyttöösi modernit työvälineet, sekä puhelinedun ja kuntosalin käyttöoikeuden. Työaikasi on joustava, ja sinulla on mahdollisuus myös etätyöskentelyyn. Tarjoamme myös kattavan koulutuspolun, joka sisältää muun muassa Palloliiton koulutuksia. Tukenasi toimivat ammattitaitoiset ja sitoutuneet kollegat, sekä aktiivisesti operatiivista toimintaa tukeva hallitus.

Kiinnostuitko? Lisää roolista kertoo EBK:n hallituksen puheenjohtaja, Juha Pylkkö torstaina 22.8. klo 10–12 ja maanantaina 26.8. klo 10–12. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi osoitteeseen puheenjohtaja@ebk.fi mahdollisimman pian, kuitenkin 31.8.2024 mennessä.